ONSDAG

Idag kommer Henric hem! Det ska bli så skönt att kunna prata med honom igen!
Sen ska han jobba to, fr o efter det åker han till mig!

Årsmöte ikväll, mitt sista som styrelsemedlem. Nu är det någon annans tur att ta över.
Jag har lovat att baka 3 sockerkakor tills ikväll o jag bakade 2 igår så nu får jag snart masa mig ner o göra den sista.

Mulet är det o när jag lunkade ut med Lisa imorse så började det hagla...jag vill ha SOL!!!

Ikväll ska jag ta o ringa min vän J oxå hon får mig på bra humör. Så är det med dom småländska 70-talisterna dom är fantastiska....
Sen ska jag väl prata i flera timmar med H oxå, herregud jag måste börja planera min kväll redan nu. NI ser det är fullt upp med o vara sjukskriven...

Ha en bra onsdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0