SAKNAD...

Jag saknar min Henric!!!
image131

Jobbigt att han är semester o inte jag. NU börjar jag tröttna på det, det är inte roligt o va hemma i kylan utan dig!

Lördagskväll o jag har tittat på andra chansen, Sibel o Nordman det hade jag aldrig trott, tycker iochförsig att Sibels låt är väldigt fin. Nordman klarar jag mig utan...
Perelli kommer ändå att vinna allt (om jag får bestämma), så det spelade ingen roll vilka som gick till final från andra chansen...
Ovanligt många ballader i år ( eller är det jag som minns fel?), tycker om Sanna Nielsens ballad oxå, ja det är många låtar  i finalen jag tycker om kom jag på...
Men nu är klockan mycket o det är dags för mig att sova, om det går. Jag har fått sömnproblem efter min knäoperation, trött hela tiden ändå sover jag skitdåligt.

Sov så gott mina vänner, o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jag håller med dig Nordman kunde fått va och Ola is stället.
Gött att Carola åkte ut;-)
Perrelli vinner!!!
Krya på dig

2008-03-09 @ 09:18:35
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric

Saknaden är ömsesidig, men snart kommer jag tillbaks till gråa, blöta o kalla Sverige igen.

/Henric

2008-03-10 @ 09:06:47
Postat av: Borthy

Vad härligt det låter med din kärlek! Hoppas han kommer hem snart!
Det var trevligt att se dig på firman idag. Nästa år är du med på resan igen! Hoppas du sover bra i natt. Kram

2008-03-10 @ 17:59:05
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0