BARA JOBB...

Onsdag o jag är redan slut...
Idag åkte jag o Kicki o Linn till skärholmen efter jobbet direkt.
Handlade klänning o "kofta" till Linn som hon ska ha på bröllopet nästa helg, hon hittade även skor men inte i hennes storlek. Så nu får hon pengar o åka in till stan på lördag o fixa det själv.

Efter det så åkte jag hem o klippte gräset, var på sopsorterinegn (mitt andra hem), sen åkte jag ner till ica o handlade.
Jag ska nämligen vara barnvakt imorgon o hämta dom på dagis direkt efter jobbet o kom på att så kul är det inte o gå i affärer med en treåring o en femåring...
Dom har beställt pannkakor till middag imorgon.

Nu har jag packat 3 kartonger till med böcker o börjar smått undra hur mycket böcker jag har egentligen...
Härligt är det ivarjefall!
Imorgon ska Henric o pappa o Henrics pappa på husvisning, jag vill verkligen ha det huset så jag hoppas att dom gillar det för jag älskar det!

Ha en bra kväll mina vänner, nu ska jag återgå till packandet...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Sopstationen, mitt andra hem! He he he!
Vet du, till min nya lägenhet finns flera rum för sopor och sortering i huset, de tar emot nästan allt och jag är där och njuter i stort sätt varje dag! Kanske du och jag skulle låsa in os där och mysa med lite slattar ur gamla öl-burkar som folk kastat eller så? :-D Kram och packa ifrid!

2008-05-22 @ 01:32:36
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Tenderee

Vad är det för hus???
Var ligger det?

2008-05-22 @ 04:39:15
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: jada till tenderee

på öster i v-ö det heter biskopsgården, finns ute på hemnet nu...

2008-05-22 @ 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0