BLOGGPAUS

Har jag haft ett tag.
Har haft besiktning av huset o en massa annat att göra, men nu ska jag försöka uppdatera lite oftare.

Igår kom Henric på en snabbvisit, han åker hem lördag morgon 08.30 eftersom han ska på cykelfest...
Mycket märklig  historia den där cykelfesten.
Kortfattat; Man får göra förrätt, varmrätt eller efterätt. Självklart anmäler man sig först att man vill vara med!
Det kommer ett kuvert hem som säger vart man ska cykla o äta förätt o det kan vara till någon man inte känner o dit kommer ett par till så man är alltså 6 personer vid varje måltid.
När man sitter där o äter så öppnar man nästa kuvert där det står vart man ska cykla o äta varmrätt o där möter man nya par osv...
En av rätterna har man hemma så då kommer det hem 2 par till en. Henric o hans syrra har efterrätten.
Sen cyklar alla som varit med till en festlokal där det är efterfest.
Kul? Ja, han säger det, men jag vet inte om det lockar att åka hem till en massa okända o äta...
Låter jag tråkig? Ja, jag är väl det  eller så är jagbara bitter för att jag inte kan följa med...

Nu ska jag jobba o sen ska jag hem o städa lite innan jag o Henric ska grilla o mysa ikväll.
Ha en skön fredag!

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG I BLOGGREGISTRET!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Hejsan!
Jag har saknat dig!
Det lät kul med cykelfest tycker jag.....;-)

2008-05-09 @ 08:54:37
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Tenderee

Hallåååå....saknar dej

2008-05-13 @ 11:23:07
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0