BÖRJAT PACKA...

Jag har börjat att packa böcker ikväll, fyllde 4 små kartonger i ett nafs o har massor av böcker kvar...
Måste ta hem fler kartonger imorgon.
Jag vet att jag inte ska flytta förräns i sommar men det känns rätt skönt att börja någonstans.
Sen kan Henric ta med sig kartonger  ner till Småland, när han är här på helgerna.

Har lagat mat o gått en promenad i det vackra kvällsvädret. Reganat har det gjort nästan hela dagen o nu ikväll sprack det upp o blev fint, härligt!
Kvällens övriga sysslor är att plocka lite o dammsuga övervåningen sen blir det att krypa ner i sängen o sova gott!
För det har jag inga problem med, sova alltså.

Känner mig lite nere, men det blir nog snart bättre hoppas jag.
Imorgon ska jag söka två nya jobb i växjö jag har ju varit lite slö med jobbsökandet.
NU ska jag börja söka på allvar, annars får vi inga huslån om jag blir arbetslös...hu, så hemskt!
Självklart kommer jag få ett jobb, frågan är bara vad för jobb?
Spännande värre!

NU ska jag återgå till min städning!
Ha en trevlig kväll o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Söker du på Lasarettet i Växjö eller?

2008-05-20 @ 07:34:53
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jada

Nej jag söker bara administartiva tjänster än så länge...men snart får jagväl börja söka vårdjobb, du vet jag vill inte jobba kvällar o helger om jag inte måste.

2008-05-20 @ 10:20:27
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Jeanette

Huset var riktigt fint, kändes lyxigt! Och jag gillar tanken på att bo så nära er...

2008-05-21 @ 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0