BUDGIVNING...

Nu är vi med i budgivningen på mitt drömhus!
Vi la det första budet o nu får vi se hur långt vi kommer, ja det finns ju alltid fler hus sen...
Men detta är verkligen underbart!
Hoppas, hoppas, hoppas....

Har varit barnvakt ikväll o stekt pannkakor så det stod det härliga till, jag som inte ens äter pannkakor.
Glada barn = lättsköta barn, o dom ville ha pannkakor alltså blev dom glada, osv...
Kollade på Pirelli nyss o undrar om hon kommer att gå vidare? Vem vet.
Tycker att Eurovision song contest är sååå mycket tråkigare än de svenska uttagningarna, men det blir väl att man sitter o glor framför tv:n ändå på lördag.

Har rensat lite ogräs i rabatterna ikväll känns lite konstigt att göra fint i rabatterna när man snart ska flytta.
Men jag tycker det är rätt kul o sitta o pilla i rabatterna...Fint blir det ju oxå!

Ha en riktigt skön kväll vad ni än gör!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-22 @ 21:51:46
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Tenderee

Var det det grå huset på Öster??
I så fall: skitsnyggt!

2008-05-22 @ 22:14:39
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Henric till Tenderee

Nej, det är ett gult hus som heter "Biskopsgården" Det ligger på Fagrabäcksvägen.

/Henric

2008-05-22 @ 22:59:32
Postat av: Tenderee till Henric

Wooow,nu såg jag det...håller tummarna för er.

2008-05-23 @ 10:49:44
URL: http://tenderee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0