SOL...

En dos sol har jag fått mig idag i "kärringgrillen" som grannen säger.
Alla är ju så bruna o jag vill ju inte vara sämre, mötte Veronique på jobbet i morse.
Herregud, hon ser ut som hon varit i Thailand två veckor...
INte nog med det, den vidriga människan skulle åka o spinna efter ett 11 timmar långt nattpass, varför känner jag mig liite sämre? Jag spinner aldrig...
Men jag gillar dig ändå Vera!!!

Ikväll har jag stavgått en liten sväng för att komma igång med mitt knä, det är ju värre nu än innan operationen, när ska jag bli bra?
Det är skitjobbigt att gå som man skitit på sig hela tiden...o ont gör det oxå!

Onsdag kväll o jag har bestämt mig för att åka til min kära Henric imorgon!
Vi ska titta på ett hus på söndag, på landet men ändå nära stan (Växjö).
Hoppas att Linn följer med, Martin är ju redan i Växjö o jobbar.
Hur som haver så kommer helgen att bli bra!

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Jaha ja, lite avundsjuk tror jag visst att hon är. Men så är det när man har traiga knän och jobbar kontorstider. ;) Kan väl avslöja att jag dessutom styrketränade en timme före spinningen. Jag är inte bara snygg och brun.... jag är stark också.

Ja, ja jag gillar dig me!!!

/Kram Madam V

2008-05-15 @ 00:02:36
Postat av: Tenderee

Haha,jag gillar också dej Jessica,precis som du är ;-)

2008-05-15 @ 07:33:41
URL: http://tenderee.blogg.se
Postat av: Jeanette

Utanför Växjö... men det måste ju vara cykelavstånd, ju!

2008-05-15 @ 10:07:27
Postat av: Borthy

Shit? Är vrånkan så grym? Hoppas huset som ni skall titta på är fint och har kärlek i alla väggar! Önskar dig det allra bästa! Kram

2008-05-17 @ 22:06:14
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0