HÖSTRUSK O BRASVÄRME...

I helgen som var så fullkomligt vräkte det ner regn o blåste. Mitt i allt skitväder så var vi tvugna att mellanflytta mina grejer från min morfars hus till andra snälla människors hus...Tack alla som hjälper oss med mina möbler innan vi får vårt hus.

Idag har det däremot varit kanonväder, strålande sol, -1 grad när jagkörde till jobbet imorse, brrr.

Kylan blir dock blir mer välkommen efter att vi har installerat vår nya braskamin, som vi beställde förra veckan.  
Visst är den fin?

Vad har mer hänt då? Vi jobbar o flyttar o planerar.

I helgen ska vi till Tyskland o shoppa, ja ni förstår nog vad...
Henrics storasyster fyllde 40 för ett tag sedan o ska nu ha fest o då är det bra att besöka Tyskland innan.

Jag har slingat håret o klippt mig ganska mycket, skönt för det var rätt slitet.
Har dock inga foton på mig...

Nu väntar tvätten på mig.
Glöm inte att rösta på mig i bloggregistret.
Kram till alla som vill ha det!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jättekul att höra om ert nya hus och att ni har det bra. Den kaminen är snygg,vi har den på landet,den värmer otroligt. Elda 2 brasor, sen måste man öppna fönstren och släppa in sval luft. Många kramar till er båda.

2008-10-10 @ 01:55:03
Postat av: Jeanette

Bra att du fyllt på barskåpet inför lördag! Jag o Sussi längtar redan efter dina drinkblandarkunskaper och ser fram emot en lika god drink som du gjorde förra gången serverad i vit plastmugg...

2008-10-13 @ 07:57:29
Postat av: kicki

Alla frågar hur huset ser ut, kan du inte lägga in några bilder så vi får se

2008-10-14 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0