SNART...

så får vi flytta in i huset o då lovar jag att det kommer bilder. Jag har inga just nu.
Vi sitter o tittar på stenväggar, svårt att hitta till ok pris. Jag måste kolla vad Kicki  o dom gav för sin.

Tysklandsresan gick bra vi storhandlade, ja vi ska  ju ha inflyttningsfest sen...
Jättefint väder o vi satt på en uteservering o åt mat, så nära men ändå så mycket varmare.

Idag har vi varit i stan o letat skor, jag hittade inga. Måste åka o kolla efter kläder till festen nästa helg oxå.
Imorgon bär det av till banken o vi ska skriva lnen på huset, det blir nog inga bundna räntor ännu...

Nu ska jag in o lägga mig i soffan o kolla på tv.
Tills vi hörs nästa gång så ha det så bra.
Kramar till alla!!!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Ja, vi ser fram emot en riktig fest!

Jag plingar dig under veckan.



Kram Madam V

2008-10-20 @ 23:08:03
Postat av: anncka

Hej!

Hoppas allt är bra med dej!

Länge sen sist!

Jag har ej bloggat på ett tag, hoppas nu på nya krafter...

Ha det gott

Kram Anncka

2008-10-21 @ 09:00:53
URL: http://anncka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0