NU SKA NI FÅ HÖRA...

vad som hänt sen sist jag skrev.

Kräftskivan o Tumbavistelsen var kanon! Det var länge sedan jag åt så "dåliga" kräftor...
Mådde inte riktigt bra dagen efter.
Henric fortsatte till Saltsjöbaden på lördagen för kickoff med sitt jobb.

Lisa har ju varit sjuk, o låg på djursjukhuset i Växjö när jag var i Tumba. Hon är hemma nu o mår mycket bättre.
Sen blev hon sjuk igen, hon fick något som kallas "hot spot", o nu äter hon antibiotika o kortison...
Så här mycket fick dom raka bort o det såg ganska otäckt ut. Ja man ser att hon är bättre nu i varjefall!

Själv har jag varit hos ortopeden med mitt knä, så jag äter oxå en medicinkur, vi har ett helt apotek hemma just nu känns det som.
Fast Henric är nog "sjukast" av alla just nu, han är förkyld!!!
oj,oj oj det vet ni nog hur en man är när han är förkyld...

Hoppas ni får en bra dag o håller er friska!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Tenderee

Stackars Lisa och stackars stackars Henric

2008-09-11 @ 08:08:27
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Henric! Hur mår du?! Du ska väl inte dö va?! Jag blir ju utom mig av oro!!!!!



;)

2008-09-11 @ 12:13:10
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Henric

Alla skall vi dö någon gång. Jag hade riktigt ont i halsen häromdagen, och trodde min sista stund var kommen. Fan jag höll på och ge bort alla mina CD-skivor... Hmmm. Nu har jag bättrat mig lite, bara sjuk på IVA-nivå, men jag försöker uthärda. I annat fall syns vi i Nangiala!



/Host host Henric host...

2008-09-11 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0