GRILLNING...

Nu har vi grillat för första gången detta året, det smakar alltid bäst dom första gångerna.
Vi satt ute på altanen o åt sen kände vi kylan komma krypande.

Imorse var det -2,2 grader bär jag gick upp men solen skiner redan o det blir nog varmt idag med.

Slingade håret igår ja, bara utväxten o klippte mig lite, men bara lite...

Martin o Linn är här hela veckan o det är så skönt. Martin har sin tjej här oxå men hon åker hem till Göteborg på torsdag o på fredag ska vi fira pappa.
Jag ska göra en 5 rätters middag som en bonuspresent, ja han får betala maten men jag fixar den.

Ha en bra dag o glöm inte att rösta på mig i bloggregistret.
Kram till alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Jag tar en kram och hoppas på lite bilder på barnen

2009-04-08 @ 10:27:54
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Åh, jag vill också grilla!

Frågan är bara vart jag har ställt grillen.

Hälsa till mina favvo-tånåringar.

Kram, kram

2009-04-08 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0