TIDEN RUSAR...

O jag hinner knappt med.
Jobba, jobba i trädgården, tvätta laga mat osv....jag tycker jag hinner ingenting numera.
Är det så det ska vara?
Idag jobbade jag till 16 sen åkte jag till citygross o handlade kom hem nyss och prioriterar att blogga istället för en massa måsten i hemmet!
Ikväll ska jag försöka ta det lugnt o tänka på mig själv, slappa alltså...

Henric är i stan med barnen så jag o Lisa är själva en stund, vi ska ut o gå en långpromenad i det härliga vädret snart.
Valborg imorgon o vi ska till H föräldras stuga o äta, troligen ska vi sova över.
På lördag åker vi till ett hemligt ställe med pappa, det är hans present från oss.
Ja han fyllde ju år i mars, o han har ju allt så det blir en överraskningstripp med övernattning.
Jag berättar om det efter lördag.

Nu ska jag ut i solskenet, ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Hoppas ni hade en trevlig valborg. Här är det just nu bara jobb.



Kram V

2009-05-03 @ 18:47:13
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Veronique igen

Du är en värdelös bloggare!

Nu är det en månad sen sist.

Kom igen nu!

Jag har lagt ut några bilder från kvällen på travbanan på min kontinuerligt uppdaterade blogg.



Kram, kram

2009-05-28 @ 11:10:33
URL: http://godiscoominya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0