GOD FORTSÄTTNING OCH SNART GOTT NYTT ÅR...

Nu är julhelgen över o jag har jobbat en stund idag, ska snart in till stan o gå på bio.
Skönt att jobba o få röra lite på sig o äta något annat än julmat o godis, ja det är ju förvisso ingen som tvingat i mig mat o godis men det är svårt när det finns i överflöd...
Vi firade ju julafton i 2 dagar på 2 olika ställen.
Det har varit en härlig jul utan stress. Jag har läst, tittat på tv, gått korta promenader med Lisa i regnet.

Martin o Linn åkte till Göteborg respektive Stockholm igår så nu är det tyst i huset.
Vi var på Leos lekland med Saga o Nellie o min brors barn i går, det var väldigt lite folk o det var riktigt skoj.
På kvällen kom min bror o hans familj o åt middag, dom har fått tvillingar för en månad sen så vi pratar storfamilj nu! 4 tjejer o en fru, det ni!

Nu ska jag göra mig iordning innan vi åker till stan så ni får ha det så bra ni bara kan!
Julkramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh har Niklas fått tvillingflickor?

Bilder tack ;-)

God fortsättning till dig och dina kära =)

2009-12-28 @ 15:39:49
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Stackars Niklas! ;) Nu är han verkligen en minoritet i familjen.

Gott Nytt År på er!!!!!

2009-12-31 @ 17:32:08
URL: http://godiscoominya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0