UPPDATERING...

Vad har hänt sen sist?
Jobbat, börjat träna på idrottskliniken för mitt knä, verkar vara en lång historia...
Var på spelkväll hos Henrics kusin i lördags, vann INTE!!! men det var kul ändå, ända tills Tequilan kom fram,var lite trött i söndags.

Börjat förbereda inför helgens bravader, sen ska vi ta det lugnt någon helg har vi sagt. det har blivit lite mycket fester nu...
Måste vila levern lite ibland.

Varit hemma hos Jeanette o grattat henne på födelsedagen, hon är oxå en väldigt bra årgång!
Så får ni själva räkna ut vad hon fyllde.
Spande in hennes nya soffa hon fick i julklapp, mycket fin!
gav henne tulpaner o hon hade typ bara fått ett antal buketter innan, hoppas hon gillar tulpaner...

ikväll har mamma varit här o ätit middag, sen tittade vi på MM, o nu är det dags att hoppa ner i sängen så jag orkar med mitt arbete imorgon.

Kram till alla som vill!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tenderee

Kram tillbaka

2009-02-11 @ 09:58:27
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Äääälskar tulpaner, precis som du! Är huset färdigpiffat inför morgondagen, själv har jag varit och klippt mig i dag, så jag är i alla fall piffad : )

2009-02-13 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0