Nja, det dröjer nog...

ett tag till innan det är jul!
Idag har jag firat min födelsedag med god mat o gott vin.

Jag fick ett playstaition 3 av Henric så Linn o jag har haft det skoj ikväll...hon vann tyvärr alla låtar vi sjöng.
Jag vet inte vad det är med mig jag är nog inte tillräckligt berusad...

Annars så håller vi på o målar huset o byter ut allt trä, jag visste inte att det var såå jobbigt...
Kommer att ta hela sommaren känns det som, jobba 7-16 o sen hem o byta om till målarkläder o måla. Var är mitt härliga sommarliv med drinkar o slappa kvällar ute?
Förhoppningsvis blir vi klara snart så att min semester inte går åt till att måla...

Imorgon är jag ledig, skönt. Då blir det måla av sen är det jobb to, fre o nästa vecka innan jag har semester.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

men tänk vad fint det blir när ni är klara... och då kan du o jag sitta i trädgården med varsin paraplydrink och beundra fasaden! Hur går det med poolen?

2009-07-01 @ 07:15:06
Postat av: Veronique

Ja, precis! Poolen, hur går det med den Henric? Jag önskade ju mig.... dig en sån i födelsedagspresent. ;)

2009-07-03 @ 22:10:50
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ha en skön sommar =)

2009-07-07 @ 14:20:27
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Madde Johansson

Tycker du bloggar dåligt !!! Var håller du hus ?

;-))

2009-08-10 @ 15:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0