SNART MIDSOMAR...

o jag har varit en usel bloggare!
Förlåt!

För några veckor sedan slog blixten ner nära oss o slog sönder delar av vår dator.
Vi har fåt  köpa nytt nätverkskort o ny skärm.
Det är en av anledningarna till att jag inte bloggat.

En annan är att jag varit i Italien på semester i Toscana o ätit o njutit...
Det var helt underbart.
Vi bilade dit o det var väl mindre underbart...

Innan vi åkte till Toscana var vi på stadion o såg Bruce Springsteen i 4 timmars ösregn...
Annars var konserten bra.

Nu är det jobb i 3 veckor till innan min riktiga semester börjar o då ska vi måla om huset!
Kanske gör vi dagsutflykter till tex. Liseberg eller något annat roligt.

På tal om jobb så sitter jag på jobbet nu o tänkte börja arbeta så smått.
Så ha en bra dag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är förlåten =)

2009-06-18 @ 07:54:10
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Fru Böckow

Ja, usel var ordet!

Men även jag förlåter dig.

Ja, och grattis till MIG förresten. JAG har ju liksom gift mig!

Jag förlåter dig även på denna punkt, men med viss fördröjning.

Snart är det ju grattis till dig också. Jag kommer att inte att glömma.

Basåruvet!!!



/Veronique

2009-06-21 @ 20:22:52
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Å, snart är det julafton...

2009-06-28 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0