FREDAGEN DEN 13:e

är det idag!
Jag är inte skrockfull så för mig är det en helt vanlig dag.
Allt har gått bra hittills idag...

Jobbat färdigt för denna veckan o nu väntar en härlig helg!
Vi ska tömma badrummet o slita ut allt där nere. Härligt fredagsnöje!
Kanske tar vi ett glas vin eller två när vi jobbar, det blir lite roligare då!

Gick en ganska rask långpromenad igår o det kan jag säga att det kändes hur otränad jag är nu...
har för övrigt varit duktig hela veckan o inte stoppat i mig något onyttigt (förutom pizzan mamma tvingade i mig i tisdags...men den var ju gratis!).
Ska försöka kämpa i veckorna nu så några kilo kan ramla bort innan sommaren.
Men nu är det helg o då får man synda lite!

Imorgon ska vi på spelkväll hos Henrics syster, ska bli skoj. God mat, trevliga vänner spela roligt spel osv...

Nu ska jag ta o städa lite innan H kommer hem så vi kan mysa lite o inte bara röja o städa.
Ha en skön fredagskväll!
Kram till alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Jag utgår i från att din mamma band fast och tvångsmatade dig med pizzan eller hur???

Måste nog ta ett snack med henne tror jag minsann.



Trevlig att ni tar tag i toan där nere. Då har man något lyxigare än våtrumstapet att se fram emot till nästa besök. ;) Men jag skulle nog ta det lugnt med vinet. Lite snett är inte alltid rätt, you know.



Sen kan du väl ta dig tid att skriva några rader o min blogg också. Det här känns som enbvägskommunikation liksom.



Så, nu har jag gnällt av mig. :)

Puss & Kram till dih och The Man Don H!

2009-03-13 @ 21:49:57
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Tess

Nu är alla bilder från paris och eurodisney ute på bloggen

blir jätteglad för kommentarer



ha en toppen helg

2009-03-13 @ 22:07:33
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Jeanette

...sist jag kollade var det tisdagen den 17:de

2009-03-17 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0