SÅ VAR DET FIXAT...

Vaccinationen mot svininfluensan, tog den på jobbet idag innan jag gick hem.
Känner inga konstiga symptom ännu...

Festen i parken i lördags var sådär kul, jättekö till baren o emellanåt halvkass musik. Men däremellan var det skoj! Förfesten var kanon.

Ikväll ska jag ut o käka med jobbarkompisarna, vi ska fira av en pensionär. Jag slipper köra bil så det innebär att jag ta ett glas vin till maten!

Vad har annars hänt då? Jag tycker att alla är trötta eller sura runt omkring mig just nu, vet inte om det är vädret eller mig det är fel på?
Ja, det är klart att det inte kan vara fel på mig, så det måste vara vädret...Jag försöker alltid att vara positiv och glad och avskyr att omge mig med människor med negativ livssyn!
Människor som gnäller och surar för ingenting.
Ja,ja det är deras bekymmer och inte mina!

Denna helgen händer det ingenting, jag måste byta till vinterdäck på min bil. Ja, eller Henric måste det...
Tack Henric!
Han ska byta på sina föräldrars bil oxå...men min är viktigare för jag åker till Tumba nästa vecka o tänk om det blir halt o snö.

Nu ska jag strax åka iväg så vi hörs en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förfesten är ALLTID roligast!

På tal om glada människor, så börjar det bli dags att ses snart tycker jag!

2009-11-12 @ 18:45:34
Postat av: Veronique

Finns det någon chans att träffa dig när di kommet till sthlms förorten?

2009-11-15 @ 18:45:36
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Borthy

Du vet..är de sura där nere så är du alltid välkomen tillbaka till oss! Vi saknar dig! Kram

Ps, vill du med till Ramis v 10 så bara hör av dig. kram

2009-11-16 @ 06:22:22
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0