DATORN ÄR RÄDDAD IGEN...

Nu funkar den igen, kostade inte så mycket denna gången...
Annars är det bra här i Småland, höstlov så Martin o Linn är här.
Vi övningskör och övningskör...ja Linn börjar bli riktigt duktig på att köra nu. Martin kan redan köra han ska bara få tummen ur o göra teorin!

Linn o Henric är ute o kör mörkerkörning nu med min bil...jag har den fullförsäkrad!

Det har regnat o varit mulet hela dagen, ligger som ett polenlock över oss med trist väder. Hoppas på bättre väder till helgen. På fredag slutar jag 12 o då ska jag försöka fixa det sista i trädgården, plocka in efter all min gjutning...
Nu är det nog färdiggjutet för i år, ja om Henric får bestämma är det nog färdiggjutet för flera år framåt...

Linn har kört ett träningspass med mig idag och jag har redan ont i kroppen, hur ska det bli imorgon? Aj, aj, aj!!!
Hon sa att vi ska köra ett sånt pass varje dag!
My god!  Jag kommer att dö...
Efter träningen så åt vi och sen tog vi en poweralk med Lisa o nu vill jag bara sova...

Vad ni än gör så får ni ha en bra kväll!
Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Polenlock...hahaha

2009-10-27 @ 09:36:21
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Jag glömde ju mitt hjärta sist. :( Haru vägarna förbi så kan du väl ta med dig det. Vädret är inte ett dugg bättre här kan jag säga. Hoppas vi ses snart!



Kram

2009-10-27 @ 17:54:14
URL: http://godiscoominya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0