HEMMA IGEN...

Ok, vi har varit hemma från Dublin ett tag nu men som vanligt har man myckett att stå i...
Jobba på jobbet, hemma, Lisa har haft diarré, trevligt värre!

Vi hade det supertrevligt i Dublin och tog en massa bilder som jag kommer att lägga upp så fort vår dator funkar igen...
Den startar inte!!! Alltid är det något, efter vi kom hem så var den kaputt.
För någon månad sen så krascahde vår externa hårddisk där vi hade alla våra foton...dom har vi räddat nu,  kostade "bara" 3000:-, men vi har alla våra bilder nu och vi har dom på två olika ställen nu.

I helgen ska vi höststäda trädgården om nu vädret tillåter, de kan ev bli snö på fedag här sa dom på lokalnyheterna. Vi får väl se om dom har rätt. Då får vi väl byta till vinterdäck istället...Ni ser man har alltid något att göra.

Nu ska jag ta en långdusch o sen ska jag lägga mig o läsa klart Snabba cash av Jens Lapidus. tycker väl att den är sådär, har läst bättre böcker.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Veronique

Ser fram emot foton och reseberättelse. :)

2009-10-16 @ 10:13:39
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Tumba-vän

Fick tips om din blogg i dag. Det jag kan läsa så är du dig lik, mycket att göra hela tiden. Roligt att du vart i Dublin. Tråkigt att läsa om dina bilder, bra att det löste sig trots en summa pengar. Det låter som att du mår ganska bra.

2009-10-16 @ 14:52:03
Postat av: Lotta

Så synd att jag missade dig när jag var i Växjö =(

2009-10-18 @ 15:56:14
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: jada

nyfiken på vem Tumba vän är?

2009-10-19 @ 06:55:54
Postat av: Lotta

Hyggligt ;-)

2009-10-19 @ 17:15:18
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0