JOBBAR O SLITER...

för att hinna klart allt inna vi åker till Dublin.
Jag har boka tid hos frissan i eftermiddag, ska slinga o klippa lite.

I lördags gjorde jag o U tomtar av lera o drack llite vin, jag tyckte det var jättefint innan jag gick o la mig.
När jag vaknade på morgonen så var det inte riktigt lika fint...undrar om pyssel o vin är en dålig kombination?
Jag som trodde att vin passade till allt...
Vi ska göra et nytt försök någon kväll o då inte riktigt lika mycket vin.

På söndagen var det kalas i Rottne för Henrics  ena systers barn, pizza o tårta härlig dagen efter mat...
Sen blev det en sväng till kronobergshed med Lisa så hon fick springa på flygfältet o vi lunkade fram...

Nu ska det arbetas o drickas morgonkaffe!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en riktigt härlig helg i Dublin!

2009-09-29 @ 15:26:58
Postat av: Lotta

Detsamma önskar jag =)

2009-09-29 @ 21:16:05
URL: http://tenderee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0