40-ÅRINGAR...

finns det gott om iår!
Jag fyller, Henric fyller o en massa vänner till oss har fyllt eller kommer att fylla 40 i år.
Så det blir mycket festande, härligt!
Fick en inbjudan idag till en 40 års fest.

40 år!
Är det då man ska få ångest över vad man gjort och inte gjort i livet?
Jag trivs ganska bra med mig själv, förutom några överflödskilon...
Börja köpa antirynkkrämer med antioxidanter...ni ser vad jag kan!
Börja träna som enn besatt...hmmm, kommer nog inte att hända de närmaste månaderna.
Köpa en motorcykel...ja, det finns många som gör det vid 40, det är nog en slags kris eller så är det då folk först har råd kanske...
Öka sitt pensionssparande...
Klippa av sig sitt långa hår i en härlig tantfrisyr...

Ja, man kan fundera mycket över här i livet, men jag tror att jag kommer att vara som vanligt efter jag fyllt 40.
Inga kriser här inte!
SEN ÄR DET JU RÄTT LÄNGE TILLS JAG FYLLER ÅR.
Henric påpekar att det är ännu längre tills han fyller...

Ett stort grattis till alla härliga 40-åringar!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är rätt skönt att ha det gjort...

2010-02-20 @ 08:54:21
Postat av: Lotta

Hej Jessica!

Eftersom u inte har Facebook så vill jag bara berätta att vi planerar en liten återträff för klass 9A nångång i vår i Växjö på något något ställe där var och en betalar för sig själv,vad sägs,jag har redan fått 10 JA =)

2010-02-28 @ 17:40:06
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Veronique

Oj, oj, oj! Är ni verkligen så gamla?! Själv har man ju ett par, tre år kvar. :) ;)



Kram på er!

2010-03-03 @ 13:32:06
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Lotta

15 Maj på Harrys,kan du?

2010-03-07 @ 10:42:53
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: kicki

Kris vid 40år nej men vänta, det går jätte fort snart är du närmare 50 en 40år. Då kan du snacka om kriiiiis!!!!!!!!

Kram från en gammal vän

2010-04-06 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0